Новини

МTB: Близо 2 млн. са гледали състезанията за СК по интернет

 

 

 

 

Един милион и 930 хиляди зрители са гледали по интернет състезанията за Световната купа /СК/ по планинско колоездене през 2013 г.

Това е нов рекорд за сайта на Red Bull Media House /RBMH/ - официалния медиен партньор на Международния колоездачен съюз /ЮСИ/.

По интернет са излъчени осем състезания за СК от осем държави по три дисциплини.

Предаванията на живо са предизвикали най-голям интерес - проследени са от 1 милион и 260 хиляди зрители.

Това е с 34.28% повече в сравнение с 2012 година, когато започва новото медийно отразяване на състезанията.

Кръгът за Световната купа във Вал ди Соле /Италия/ е било проследен най-масово – посетителите в интернет са били 361 370.

Надпреварата по спускане във Форт Уилиъм /Великобритания/ е номер 1 по интерес за тази дисциплина 235 357 зрители.

Състезанията по крос кънтри в Aлбщад /Германия/ са предизвикали най-голям интерес: при олимпийския формат – 144 927 зрители, елиминации – 49 940.

Отразяването на кръговете за Световната купа по интернет, което е в очевиден възход, стана възможно благодарение на партньорството между ЮСИ и RBMH, скрепено с договор миналата година. Подобрява се и качеството на предаванията.

Търговският мениджър на ЮСИ Никол Грубер анализира: "Развитието на продукта е ключов фактор в сътрудничеството ни с RBMH. От значение са не само броят и видът на камерите, но и начинът на заснемане и работата на епортерите".

 

Коментари

MTB

[1] 2 3 4  ...16