Новини

Започва вторият сезон на „Аз карам велосипед – последвай ме!“

 

 

 

Днес бе обявено началото на втория сезон на кампанията „Аз карам велосипед – последвай ме!“ на холдинга „Макс Европа“ - лидер в производството на велосипеди у нас и с водещи позиции в Западна Европа.

Кампанията има за цел да популяризира карането на велосипеди в града. През миналата година над двайсет популярни личности от различни области на живота казаха „Да“ на това занимание и с личния си пример привлякоха доста хора към каузата за този екологичен и здравословен начин на придвижване.

През тази година „Аз карам велосипед…“ ще е своеобразно продължение на приключилата наскоро двегодишна европейска информационна кампания „Do the right mix /“Придвижвай се разумно“/, която чрез представителите си у нас от българската фирма Interimage, ще бъде насочена към насърчаване на карането на велосипед в града, и ще бъде подпомагана от Министерството на околната среда и водите /МОСВ/.  

 

 

Иван Илчев от "Макс Европа" представя програмата на кампанията за сезон 2015. До него е Виктория Иванова от Imterimage 

 

По този повод днес в една от залите на МОСВ днес се състоя пресконференция, в която участваха Иван Илчев, мениджър по маркетинга и рекламата към „Макс Европа“, Ели Цветкова, завеждаща отдел „Стратегии и програми за околната среда“ в МОСВ, и Виктория Иванова, мениджър „Връзки с обществеността“ към  Interimage.

Новото през тазгодишната кампания „Аз карам велосипед…“ е, че нейните т. нар. „посланици“ ще са деветима известни българи, които не само харесват колоезденето, но и редовно се занимават с него.

Организаторите на кампанията разкриха имената на трима от тях: артистите Силвия Лулчева и Васил Василев-Зуека и манекенката Диляна Попова.

Те, както и останалите „посланици“, ще получат подарък от холдинга „Макс Европа“ – по един, произведен в него, велосипед от предпочитан вид и клас.

Звездата от „Столичани в повече“, Силвия Лулчева, си е избрала градски велосипед с монтирана отпред пазарска кошничка, за да е не само приятна, но и полезна разходките й с него.

Зуека, който твърди, че е има два планински велосипеда вкъщи, сега е решил да се преквалифицира в бегач на шосе и се е спрял именно на такъв вид велосипед – шосеен.

Чаровната Диляна, която е млада майка, пък обратното – ще атакува баирите с маунтийнбайк.

Това разнообразие на вкусовете се харесва много на организаторите, които се надяват то да заработи за привличането на повече и на по-разнородна /вело/публика.

Друга инициатива: ще бъдат уредени две фотоизложби на открито – едната в Пловдив през май, а другата – през септември в София. На първата изложба ще бъдат представени миналогодишните лица на кампанията, а на другата – тазгодишните. Едновременно с това ще бъдат показвани и кратки видеоклипове, в които „посланиците“ ще разказват свои колоистории.

 

  "Посланик" Васил Василев-Зуека

 

На пресконференцията видяхме първия от тези филмчета, с участието на Зуека, който разказва в него как редовно си е жулил колената като малък колоездач и не на шега се закани, че който реши да го последва с велосипед, бая ще трябва да се потруди, за да го настигне. /Ето защо, значи, този Зуек е подкарал шосеен бегач – ще се опита да заприлича, както две капки вода, на истински състезател/.

Всяка седмица с видеофилм ще бъде представян по един от новите лица на кампанията.

През целия следващ месец ще върви и игра, наречена „Петте градски точки“. Всеки жител или гост на столицата ще може да стане сърадетел на каузата, като обиколи пет места в града /желателно е на колело/ и да получи печат от всяка на специална карта. После сред онези, които са събрали всички печати, ще бъде разиграна томбола с награди. Партньори в играта са НАТФИЗ „Кръстьо Сарафов“, + ТОВА, Betahaus, Информационният център на МОСВ и веломагазин Maxbike.

Кампанията ще завърши през септември с масов велопоход в столичния Южен парк.

Всичко за кампанията можете да следите на www.azkaram.eu и официалната Facebook страница, както и на www.dothemix.bg.  

 

Коментари

Игри и кампании

[1] 2 3 4  ...26